drama drama drama *rösten*

Hello! Idag har jag varit grym på att skriva här. Haha.
Men i alla fall.. Hade avslutning idag. Så äntligen jullov!

Började dagen med att skutta upp till tandläkaren.
Och det enda som snurrade i skallen var "fan va bra det här
kommer gå, så underbaaaart. Kommer ta 5min!"

Mina förhoppningar om att det skulle gå toppen höjdes
med när hon började kika på mina tänder och sa att det
såg bra ut. I samma ögonblick som jag skulle resa mig upp
från stolen tar hon från någon sticknålgrej.

"Den här ska jag trycka in i ditt tandlkött. Vissa kan tycka att
det är lite obehagligt medans andra inte tycker det alls. Moahaha"

Hon skrattade inte sådär onskefullt, men hon tänkte det. Lovar.
Och jag som har världens sprutfobi. Jag svarade ingeting och nickade
bara. Efter att hon krigade lite med att få mig att slappna av,
och inte sitta stel som en pinne och knipa igen munnen, så var allt över
på nån minut. Sen sprang jag till bussen.

När jag kom till skolan så hade alla redan börjat. Vi hade tävling om
vem som kunde bygga högst torn av en tidningshög och en tejprulle.
Och smart som jag är kom jag på den underbara idén om hur vi skulle
göra. Och dom kallar mig dum blondin. Vi vann fan. Moahaha!

Sen fick vi sitta tusen timmar och vänta på rektorns tal.
Och alla blev jätte sura och irriterade. Och som vanligt försökte jag
liva upp stämningen med lite Mikalove *mörk manlig röst*. (Haha jag vet
vem som skulle garvat åt de där..) Men skit samma!

Alla blev väl lite halvt på toppen humör. Linda har fått burit mig idag.
Uddin och Linda har burit mig idag. Jag har fått se Tor somna igen.
Jag har fått sjunga på bussen. Jag har ätit tusen mandariner.
Jag har träffat min mamma. Och jag har umgåtts med underbara personer :)
Det är en kort kort sammanfattning av dagen.

När jag kom hem drog hela familjen och köpte sistaminutenklappar.
Lyckades köpa alla julklappar. Hoho! Så nu längtar jag till torsdag.

Hade tänkt sova nu. Blev ett litet slarvigt och rörigt inlägg.
Meen orkar inte lägga så mycket energi och tid på ett inlägg nu :)
Men sweet dreams babes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0