bad romance

Hello! Kom precis hem. Jobbade t.o.m över.
Så duktig. Men inget speciellt som har hänt idag?
Förutom att Petri har blivit väääldigt imponerad av
mina muskler. Ja, vad ska man säga? Är man stark
så är man liksom.

Nu vet jag att Linda garvade åt det där. Eftersom
hon påstår att jag är jätte klen. Haha! ;D
Men hade inget speciellt att skriva nu.

Ska städa massor nu. Ordentligt. Inte bara skriva
det här. Utan verkligen göra det också. Men nu har
pappa köpt nya högtalare till min dator, sååå då kan
jag dunka lite musik, då blir det helt plötsligt roligare
att städa.

Imorgon ska jag till Vällingby också. Eller var det vällingby?
Hahah jag vet inte ens vilken tid jag ska vara där. Men ska
träffa en "läkare". Sen ska jag åka till en tatuerare och kolla
på när pappa blir tatuerad. Sen försöka få henne att tatuera mig.

Vi får se hur det blir! Men nu ska jag höja volymen, dra på mig
sköna kläder, städa mitt rum och sjunga för fullt.


La in lite bilder nyss på datorn. Tusen bilder på allt och alla som jag hade
glömt bort. Meeen den här bilden är faktiskt tagen igår när jag åkte till
Nyköping (H)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0