Aylin är duktig på att förstöra!

Haha nu menar jag inget illa om att hon förstör
allt som kommer i hennes väg, verkligen inte.
Meen för 5minuter sen hade jag feta julkänslan..
Så jag skrev till Aylin "Hoho tomten is in the house!".

Självklart skriver hon tillbaka "HOE HOE HORAN
ÄR I HUSET" . Haha men hon är söt och snäll :*

Har precis varit ute med Yami. Vi traskade runt
och pratade. Satte oss en stund och pratade.
Sen kilade vi hem, och när vi gick hem la vi oss
och gjorde snöänglar. Vi är skickliga!

Nu sitter jag bara och dricker te, ska dra igång
paradise hotel och sen somna. Skola imorgon.
Sen på tisdag slutar vi. Fan va skönt.


det ska föreställa snöänglarna , haha.


yami som ligger och låter som en brunstig Yasemin.. Haha!

Skaffa våran humor gratis på www.zemeer.blogg.se och www.mizkuz.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0